Poznaj nową generację rozwiązań dla biznesu - prowadź sprzedaż internetową i tradycyjną w jednym systemie B2B

Teraz za pomocą jednego oprogramowania możesz obsłużyć Klienta w każdym kanale sprzedaży: online – poprzez sklep internetowy – oraz offline – poprzez przedstawicieli handlowych w terenie, jak również w sklepach stacjonarnych.

Platforma One to gotowe rozwiązanie biznesowe dedykowane dla firm, które realizują sprzedaż w modelu B2B.  System pozwala zarządzać w sposób zautomatyzowany całym procesem sprzedaży, zarówno online, jak i offline, za pomocą modułów gotowych do natychmiastowego wdrożenia. Każdy moduł uwzględnia potrzeby i wymagania specyficzne dla handlu B2B.

O produkcie
O produkcie

One – do sprzedaży online

Rozwiązanie e-commerce
zaprojektowane z myślą o Klientach B2B

Poznaj nowoczesną platformę handlową do samoobsługi Klienta B2B. Dzięki niej zaprezentujesz Klientom pełne portfolio produktów wraz z ich indywidualnymi warunkami handlowymi oraz umożliwisz im wygodne zakupy online w systemie 24/7.

Nasz gotowy sklep internetowy posiada wiele funkcjonalności dedykowanych dla B2B, które pozwolą Ci obsługiwać sprzedaż online od razu po integracji z Twoim systemem ERP, czy też innymi systemami w Twojej firmie. Wbudowany system CMS umożliwia zarządzanie treściami, konfigurację strony głównej za pomocą gotowych komponentów (drag and drop) oraz obsługę kodu html.

Uwzględniliśmy każdy aspekt, istotny przy obsłudze Klienta Biznesowego

  • Wygodne i szybkie zamówienia 24 /7 zgodnie z najnowszymi standardami.
  • Pełna wiedza o Twojej ofercie produktowej i promocjach.
  • Dostęp do historii transakcji, statusów zamówień z opcją śledzenia przesyłki, statusów reklamacji, faktur i sald, warunków handlowych, t.j.: cenniki, polityka rabatowa, terminy płatności, warunki dostawy, limity kupieckie i wiele innych funkcjonalności.

One – do sprzedaży offline

Panel handlowca, e-kiosk i liczne moduły back office, gotowe do integracji z Twoim systemem ERP lub innym

Platforma One to więcej niż e-commerce, to również system do sprzedaży B2B, który umożliwia tradycyjną obsługę Klienta offline – zarówno przez handlowców mobilnych, pracowników call center, czy sprzedawców w sklepach stacjonarnych. Platforma umożliwia ponadto samodzielne złożenie zamówienia w sklepie poprzez dedykowany system POS oraz ekran dotykowy e-kiosku.  

 

O produkcie

Twoi pracownicy docenią wygodę pracy na jednym systemie oraz szybki dostęp do informacji o każdym Kliencie i jego zamówieniach

  • Nowoczesny i intuicyjny interface
  • Wygoda pracy wyłącznie w jednym systemie
  • Dostęp do pełnej i aktualnej informacji o Kontrahentach, historii transakcji, produktach, warunkach handlowych, itd.
  • Sprawny i szybki przepływ informacji
  • Szybsza realizacja zamówień
  • Mniej pomyłek w obsłudze Klienta

Poznaj funkcjonalności

Moduł zakupowy

Moduł zakupowy

Konto Klienta

Konto Klienta

Moduł promocji

Moduł promocji

Moduł zakupowy

  • Składanie zamówień w systemie 24/7 
  • Multi-koszyki do tworzenia wielu koszyków na jednym koncie użytkownika, z opcją nadawania nazwy realizowanych inwestycji
  • Dzielony koszyk – konfiguracja algorytmu podziału koszyka na przesyłki z uwzględnieniem dostępności towaru, łańcucha dostaw towaru pomiędzy magazynami oraz produktów wymagających specjalnego transportu
  • Eksport / import produktów do koszyka z pliku tzw. QuickBuy
  • Zapytanie ofertowe – umożliwia Klientowi szybkie negocjacje cenowe, poprzez wysłanie koszyka w postaci zapytania ofertowego, po przekroczeniu progu wartości koszyka zakupowego.
  • Koszyki do autoryzacji z możliwością udostępnienia koszyków do akceptacji przełożonego lub wymiana koszyków pomiędzy użytkownikami/pracownikami firmy w celu optymalizacji zakupów
  • Nadawanie numeru zakupowego na zamówieniu (purchase order number)
  • Zaawansowane metody płatności z uwzględnieniem obsługi limitów kupieckich oraz blokad windykacyjnych
  • Terminy i wybór metod dostawy – kurier 24h/48h, click and collect (zamów i odbierz tego samego dnia), cross-docking (zamów i odbierz przy najbliższej dostawie)
  • Darmowa dostawa – konfiguracja progu darmowej dostawy z uwzględnieniem wielkości gabarytowych produktów umieszczonych w koszyku
  • Możliwość zaplanowania dokładnej daty dostawy przesyłki z miesięcznym wyprzedzeniem
  • Adresy dostawy – książka adresowa oraz możliwość wskazania jednorazowego adresu dostawy
  • Upoważnienie do odbioru przesyłki poprzez wskazanie osób uprawnionych z listy

Konto Klienta

  • Dostęp do historii transakcji z uwzględnieniem zamówień online i offline
  • Statusy zamówień
  • Dostęp do historii złożonych zapytań ofertowych 
  • Tworzenie wielu list zakupowych w tym zbioru produktów najczęściej kupowanych
  • Podgląd faktur oraz należności  
  • Zarządzanie dostępami, rolami, uprawnieniami użytkowników
  • Zarządzanie książką adresową firmy
  • Zarządzanie zgodami marketingowymi
  • inne

Moduł promocji

  • Wyprzedaże
  • Promocje koszykowe: wolumenowe, pakietowe, z gratisem, kody rabatowe
  • inne

Moduł reklamacji i zwrotów

Moduł reklamacji i zwrotów

Moduł WZ / PZ

Moduł WZ / PZ

Moduł wiadomości

Moduł wiadomości

Moduł reklamacji i zwrotów

  • RMA umożliwia szybkie zgłoszenia reklamacji lub zwrotu do dokumentu zakupowego lub magazynowego
  • Podgląd statusów reklamacji
  • inne

Moduł WZ / PZ

  • Lista dokumentów magazynowych, tj.: WZ, PZ
  • Podgląd dokumentów magazynowych, powiązanych z zamówieniem oraz fakturą
  • inne

Moduł wiadomości

  • Powiadomienia mailowe- notyfikacje złożeniu zamówienia, statusie zamówień, założeniu nowego konta, zmianie hasła
  • inne

E-Commerce B2C

E-Commerce B2C

Katalog produktów

Katalog produktów

Moduł zarządzania ceną

Moduł zarządzania ceną

E-Commerce B2C

  • Otwarta platforma z możliwością zakupu produktów przez Klienta detalicznego
  • Ceny detaliczne brutto
  • Promocje konsumenckie
  • Rejestracja na ścieżce zakupowej
  • inne

Katalog produktów

  • Pełna informacja o produkcie, w tym zdjęcia, opisy, atrybuty, dokumentacja techniczna, certyfikaty, karty katalogowe, itd.
  • Baza produktów powiązanych (komplementarnych), zamienników
  • Warianty produktowe (kolor, rozmiar)
  • Dane logistyczne produktów, w tym wagi, miary, minima zakupowe, interwały zamówieniowe, itd.

Moduł zarządzania ceną

  • Zarządzanie cenami
  • Zarządzanie siatką rabatową
  • Tworzenie cenników dla segmentów Klientów
  • Tworzenie cenników indywidualnych
  • Możliwość ustawiania priorytetów cenników
  • Określanie najlepszej ceny dla danego Klienta – best price

Moduł faktur

Moduł faktur

Moduł magazynowy

Moduł magazynowy

Moduł analityki UPSAILY

Moduł analityki UPSAILY

Moduł faktur

  • Podgląd faktur
  • Rozrachunki, należności, przeterminowania

Moduł magazynowy

  • Obsługa wielu magazynów
  • Dostępność produktów w czasie rzeczywistym
  • Stany magazynowe
  • Przewidywane terminy realizacji
  • Tworzenie zależności pomiędzy magazynami w łańcuchu dostaw

Moduł analityki UPSAILY

  • Zaawansowana analityka danych sprzedażowych, aktualna i dostępna w każdej chwili
  • Gotowe rekomendacje dla handlowców i działu marketingu odnośnie skutecznych działań sprzedażowo – marketingowych

Zastosuj UPSAILY – narzędzie typu Customer Intelligence – do analizy złożonych danych transakcyjnych. Dzięki modułowi analitycznemu zdobędziesz pełną wiedzę o zachowaniach zakupowych Twoich klientów. Otrzymasz ponadto gotowe rekomendacje skutecznych działań sprzedażowych – marketingowych. Poznaj UPSAILY>>

Moduł zakupowy

Moduł zakupowy
  • Składanie zamówień w systemie 24/7 
  • Multi-koszyki do tworzenia wielu koszyków na jednym koncie użytkownika, z opcją nadawania nazwy realizowanych inwestycji
  • Dzielony koszyk – konfiguracja algorytmu podziału koszyka na przesyłki z uwzględnieniem dostępności towaru, łańcucha dostaw towaru pomiędzy magazynami oraz produktów wymagających specjalnego transportu
  • Eksport / import produktów do koszyka z pliku tzw. QuickBuy
  • Zapytanie ofertowe – umożliwia Klientowi szybkie negocjacje cenowe, poprzez wysłanie koszyka w postaci zapytania ofertowego, po przekroczeniu progu wartości koszyka zakupowego.
  • Koszyki do autoryzacji z możliwością udostępnienia koszyków do akceptacji przełożonego lub wymiana koszyków pomiędzy użytkownikami/pracownikami firmy w celu optymalizacji zakupów
  • Nadawanie numeru zakupowego na zamówieniu (purchase order number)
  • Zaawansowane metody płatności z uwzględnieniem obsługi limitów kupieckich oraz blokad windykacyjnych
  • Terminy i wybór metod dostawy – kurier 24h/48h, click and collect (zamów i odbierz tego samego dnia), cross-docking (zamów i odbierz przy najbliższej dostawie)
  • Darmowa dostawa – konfiguracja progu darmowej dostawy z uwzględnieniem wielkości gabarytowych produktów umieszczonych w koszyku
  • Możliwość zaplanowania dokładnej daty dostawy przesyłki z miesięcznym wyprzedzeniem
  • Adresy dostawy – książka adresowa oraz możliwość wskazania jednorazowego adresu dostawy
  • Upoważnienie do odbioru przesyłki poprzez wskazanie osób uprawnionych z listy

Konto Klienta

Konto Klienta
  • Dostęp do historii transakcji z uwzględnieniem zamówień online i offline
  • Statusy zamówień
  • Dostęp do historii złożonych zapytań ofertowych 
  • Tworzenie wielu list zakupowych w tym zbioru produktów najczęściej kupowanych
  • Podgląd faktur oraz należności  
  • Zarządzanie dostępami, rolami, uprawnieniami użytkowników
  • Zarządzanie książką adresową firmy
  • Zarządzanie zgodami marketingowymi
  • inne

Moduł promocji

Moduł promocji
  • Wyprzedaże
  • Promocje koszykowe: wolumenowe, pakietowe, z gratisem, kody rabatowe
  • inne

Moduł reklamacji i zwrotów

Moduł reklamacji i zwrotów
  • RMA umożliwia szybkie zgłoszenia reklamacji lub zwrotu do dokumentu zakupowego lub magazynowego
  • Podgląd statusów reklamacji
  • inne

Moduł WZ / PZ

Moduł WZ / PZ
  • Lista dokumentów magazynowych, tj.: WZ, PZ
  • Podgląd dokumentów magazynowych, powiązanych z zamówieniem oraz fakturą
  • inne

Moduł wiadomości

Moduł wiadomości
  • Powiadomienia mailowe- notyfikacje złożeniu zamówienia, statusie zamówień, założeniu nowego konta, zmianie hasła
  • inne

E-Commerce B2C

E-Commerce B2C
  • Otwarta platforma z możliwością zakupu produktów przez Klienta detalicznego
  • Ceny detaliczne brutto
  • Promocje konsumenckie
  • Rejestracja na ścieżce zakupowej
  • inne

Katalog produktów

Katalog produktów
  • Pełna informacja o produkcie, w tym zdjęcia, opisy, atrybuty, dokumentacja techniczna, certyfikaty, karty katalogowe, itd.
  • Baza produktów powiązanych (komplementarnych), zamienników
  • Warianty produktowe (kolor, rozmiar)
  • Dane logistyczne produktów, w tym wagi, miary, minima zakupowe, interwały zamówieniowe, itd.

Moduł zarządzania ceną

Moduł zarządzania ceną
  • Zarządzanie cenami
  • Zarządzanie siatką rabatową
  • Tworzenie cenników dla segmentów Klientów
  • Tworzenie cenników indywidualnych
  • Możliwość ustawiania priorytetów cenników
  • Określanie najlepszej ceny dla danego Klienta – best price

Moduł faktur

Moduł faktur
  • Podgląd faktur
  • Rozrachunki, należności, przeterminowania

Moduł magazynowy

Moduł magazynowy
  • Obsługa wielu magazynów
  • Dostępność produktów w czasie rzeczywistym
  • Stany magazynowe
  • Przewidywane terminy realizacji
  • Tworzenie zależności pomiędzy magazynami w łańcuchu dostaw

Moduł analityki UPSAILY

Moduł analityki UPSAILY
  • Zaawansowana analityka danych sprzedażowych, aktualna i dostępna w każdej chwili
  • Gotowe rekomendacje dla handlowców i działu marketingu odnośnie skutecznych działań sprzedażowo – marketingowych

Zastosuj UPSAILY – narzędzie typu Customer Intelligence – do analizy złożonych danych transakcyjnych. Dzięki modułowi analitycznemu zdobędziesz pełną wiedzę o zachowaniach zakupowych Twoich klientów. Otrzymasz ponadto gotowe rekomendacje skutecznych działań sprzedażowych – marketingowych. Poznaj UPSAILY>>

Porozmawiajmy. Z chęcią odpowiemy na twoje pytania.

Wypełnij formularz kontaktowy.

* wymagane pola