Case study

Daniella Villamosag

Daniella Villamosag to lider w dystrybucji materiałów elektrotechnicznych na Węgrzech. Firma funkcjonuje na rynku od 27 lat, zatrudnia blisko 400 pracowników i generuje przychód na poziomie 18 mld HUF. Wśród Klientów znajdują się instalatorzy elektryczni, jak również Klienci detaliczni oraz instytucjonalni, zaś w portfolio firmy, oprócz szerokiego asortymentu znanych marek, można znaleźć także produkty sygnowane własną marką dystrybutora.

Daniella Villamosag - Case study

Wyzwania Klienta

Chcieliśmy wymienić naszą przestarzałą technologicznie platformę handlową na nowoczesny system B2B.

Chcieliśmy wymienić naszą przestarzałą technologicznie platformę handlową na nowoczesny system B2B.

Daniella Villamosag od dłuższego czasu szukała skalowalnego rozwiązania do obsługi Klientów B2B. Wyzwaniem firmy była między innymi złożona struktura organizacyjna – magazyn centralny, ponad 30 oddziałów, wiele kanałów sprzedaży offline i online, przedstawiciele handlowi oraz własne marki.

Dużą trudnością okazało się odzwierciedlenie w systemie skomplikowanej polityki cenowej dystrybutora, która jest oparta o logikę best price – Klienci mają dynamiczne, indywidualne ceny, ustalane na bieżąco w oparciu o wiele parametrów. Potrzebne było rozwiązanie IT, które umożliwi szybkie kalkulacje na dużą skalę.

Korzyści z wdrożenia platformy One

Szybkie i łatwe wdrożenie

Szybkie i łatwe wdrożenie

Poprawa konkurencyjności rynkowej

Poprawa konkurencyjności rynkowej

Automatyzacja procesów sprzedaży

Automatyzacja procesów sprzedaży

Podniesienie efektywności handlowców

Podniesienie efektywności handlowców

Wdrożenie platformy One pozwoliło firmie w pełni zautomatyzować procesy sprzedażowe, w tym zarządzanie ceną, które w przypadku oferty dystrybutora jest bardzo skomplikowane. Aktualnie Daniella Villamosag realizuje strategię omnichannel, obsługując każdego Klienta w taki sam sposób, niezależnie od kanału sprzedaży – przez Internet, telefon, czy osobiście w jednym z 30 oddziałów.

Dużą zaletą systemu okazalo się łatwe i szybkie wdrożenie, które firma przeprowadziła samodzielnie własnym zespołem IT. W zaledwie 6 tygodni od podjęcia decyzji o zakupie, firma była gotowa do obsługi sprzedaży w nowym systemie.

Wraz z platformą One, Daniella Villamosag wdrożyła nie tylko odpowiedni dla siebie system IT, ale też wiedzę dotyczącą procesów sprzedażowych B2B, opartą o najlepsze praktyki rynkowe.
Platforma One ciągle się rozwija. Co 2-3 tygodnie pojawiają się kolejne, bardzo użyteczne funkcjonalności, które pozwalają być na bieżąco z aktualnymi standardami rynkowymi.

Wdrożenie platformy One pozwala nam budować trwałą przewagę konkurencyjną na rynku węgierskim.

Wdrożenie platformy One pozwala nam budować trwałą przewagę konkurencyjną na rynku węgierskim.

Systemy, które zostały zintegrowane z platformą One

System ERP

s

System PIM

s

Obsługiwane procesy w liczbach

  • 160 tys. produktów
  • 15 tys. Klientów
  • 100 handlowców
  • 18 mld HUF przychodu

Porozmawiajmy. Z chęcią odpowiemy na twoje pytania.

Wypełnij formularz kontaktowy.

* wymagane pola